ďťż
rozpiski treningowe


rozpiski treningowe





WeRs - 2007-04-24, 20:10
mogłby ktoś wrzucic tu jakes plany treningowe na (głownie zalezy mi na wytrzymalości) na 2 dni w tygodniu bo 3 razy mam muay a ja na siłce sie nieznam wiem to i owo ale wole rady fachowca




Nortgaroth - 2007-04-24, 21:13
Jeżeli chodzi o wytrzymałość to polecam głównie jednostajny wysiłek fizyczny: biegi pływanie rower, itp.
Co do planu powinieneś robić biegi interwałowe przez te dwa dni. Pomaga i to bardzo.
Sama idea biegów polega na tym, że biegniesz nie więcej niż pół godziny tempem zmiennym np. pół minuty biegniesz na 100% możliwości następne trzy minuty na 50%-60%. Wykonuj z rana albo z wieczora.



hkl - 2007-09-12, 20:46
jezeli wytrzymalosc chcesz budowac na silowni to przez szybkie, dynamiczne ruchy ze srednim obciazeniem(nawet 20 i wiecej powtorzen w serii) 4-6 serii kazdego cwiczenia, przerwy ponizej 60s, cwiczenia wykonuj tylko na duze grupy miesniowe(jezeli chodzi o wytrzymalosc to lepiej np bardziej przylozyc sie do treningu nog niz rozbijac sesje na 2 i robic mniej przysiadow zeby zostawic jeszcze sily na biceps)



djmati90 - 2007-11-03, 00:07
Pompki 10
podc. na dr. 7/8
brzuszki 20
*rwanie sztangi 10pow.

cały obw. wykonujesz kilka razy 9tyle i mozesz)




matkiler - 2007-11-04, 13:38
Zgadzam sie z przedmowcami trening wytrzymalosciowy jak sama nazwa mowi zalezy nam na zwiekszeniu wytrzymalosci moim zdanie po treningu powinienes czuc duze zmeczenie nie wiem jak z Twoja kondycja wiec gotowego planu nie moge podrzucic ale bieganie ze zwiekszaniem dystansu co jakis czas bedzie dobrym rozwiazaniem pompki brzuszki zwiekszanie ich ilosci z jednoczesnym zmniejszaniem czasu ich wykonywania :) nie wiem czy slyszales o treningu takim jak hiit mysle ze tutaj bylby dobry :) pozdrawiam !



MiSieK - 2007-11-04, 23:43
Ja trening na wytrzymałość zawsze robiłem nastepująco:
Cięzar taki, że dam rade zrobić nim 10 ruchów (w moim przypadku jest to 83kg).
Robisz 4 serie klatki płaskiej, przerwa nie większa niż 120 sekund, cięzar również niezmienny.
Tak samo robisz ze skosem, spadem i rozpiętkami (polecam od 3 do 5 serii)
Pamietaj także, żeby zawsze robić duży mięsien z małym. Np. klata + triceps. I nie mieszaj nigdy brzuszków z klata - zabronione
No i po takim treningu zauważyłem, że nie trace siły szybko, tylko jestem w stanie zrobić jednym cięzarem 3 - 4 serie.



dc_amok - 2008-01-02, 19:52
nie wiedziałem gdzie to wżucić , temat siłownia , może kogoś zaciekawi
http://www.kulturystyka.pl/atlas/



djmati90 - 2008-01-02, 20:22
ale tez musimy wiedziec o czym mowimy czy o wytrzymalosci oddechowo-krazeniowej czy miesniowej(silowej)
na ta pierwsza to trzeba duzo biegac, plywac-> efekt zwiekszona wydolnosc ogolna organizmu. Masz wieksza powierzchnie pluc organizm podczas wysilku moze wychwycic wiecej tlenu z powietrza a krew lepiej go roznosi po organizmie.
Wytrzymalosc miesniowa(silowa) cwiczysz ciezarami ale liczba pow. to okolo 20->powoduje zwiekszenie wytrzymalosci wlukien miesniowych i leprze ukrwienie miesni(co w przyszlosci pozwoli krwii docierac do komorek miesniowych w wiekszym stopniu-powstaja nowe wlukna krwionosne czy cos takiego)



eNOWuIgrek - 2008-02-16, 23:30
podsunę ci trening który ja robie na wytrzymałość

stojąc i trzymając w rękach krążek 15-20kg wykonuj po sobie bez żadnej przerwy następujące ćwiczenia (każde po 30 sekund)
1. wyprosty ramion przed siebie (jakbyś boksował)
2. krążenia ramion nad głową w prawą stronę
3. j/w tylko że w lewą strone
4. francuskie nad głową triceps
5. uginanie ramion biceps
6. podciąganie krążka do brody
7. pochylając się przyciąganie krążka do klatki (wiosłowanie)
8. w siadzie przenoszenie krążka z lewej strony nóg na prawą i odwrotnie

wszystkie ćwiczenia wykonuj w szybkim tempie

całość powtarzasz 3-5 razy (na początek rób 3) z 5min przerwami

najlepiej przed tym zapodać sobie 20minutowy bieg interwałowy



mickey - 2008-03-08, 11:20
Nie chce robic nowego tematu. Mam 170 cm wzrostu, waze 50 kg okolo. Biore 45 kg na klate. Malo ale dopiero zaczynam. Nie trenuje sw ale kolega mi pokazal rozne ruchy z muay thai, a drugi kumpel czasem pokazuje cos z kick boxingu. 5 razy w tygodniu tancz breaka.

Co 2 dni, a czasem codziennie cwicze: 5-6 serii na biceps ciezarkiem 10 kg po 15 powtorzen na 2 rece
Pompki, waskie, szerokie, bokserskie. Czasem pompuje na triceps. Przysiadow nie robie. Juz nie rbie brzuszkow ale ogolnie mam miesnie brzucha w b.dobrym stanie.

Moze ktos mi rozpisac profesjonalny plan treningowy?



KaMaSx - 2008-03-08, 12:33
ale na co ten plan?



mickey - 2008-03-08, 13:06
ogolnie. Taki jak wam sie wydaje najlepszy np rozpiska kilku ze np na mase i rozpiska potem sila i rozpiska itd.. ja juz 2 miesiace pakuje regularnie z paroma minimalnymi przerwami. Ogolnie na cos co mi jest potrzebne by sie dobrze bic:D chce sie na kickboxing albo mma zapisac ale czasu nie mam teraz



stryku4 - 2008-03-08, 13:29
poczytaj sobie to

http://bigpaker.net/porady-treningowe.htm

tu jest pare planów wybierz tek ktory ci najbardziej odpowiada

http://bigpaker.net/plany-treningowe-mase.htm



mickey - 2008-03-08, 15:28
dzieki chyba bede rzadziej pakowal czyli 3-4 razy w tygodniu :D

[ Dodano: 2008-03-11, 21:33 ]



eNOWuIgrek - 2008-04-05, 20:30
a z czym robisz biceps?? może spróbuj zostawić go sobie na koniec...



Jezus - 2008-04-21, 14:33
Ja polecam stronkę www.trener24.pl
Można za 20 zł wyrobic sobie indywidualny plan treningowy lub zaczerpnąc już jakis stworzony. pozdro



KaMaSx - 2008-04-21, 18:51
to za darmo wchodzisz na forum kulturystyczne, i chlopaki Ci pomagaja



Jezus - 2008-04-22, 20:15
Z tym że jeden napisze jakąś rozpiskę a zaraz 10 coś w niej zmienia bo uważa że tak jest najlepiej. A na trenerze24 są rozpiski napisane przez Michała Sulewskiego dosyć znanego w tym kręgu.